„RAW Fishing Industries” valdo keletą prekinių ženklų, iš kurių garsiausi yra „Black Flagg” ir „Tugg of War”. 2007 m. veiklą pradėjusi bendrovė šiemet savo gimtadienį paminėjo pagamindama 20 vienetinių voblerių. Juos už 119 eurų galima įsigyti kompanijos interneto svetainėje.

Šie swimbait tipo vobleriai yra 21 cm ilgio ir 150 gramų svorio ryškiai raudona spalva dažyta upėtakio imitacija. „Profondo Rosso” (liet. - sodriai raudona) pavadintas masalas buvo sukurtas bendradarbiaujant su Nyderlandų masalų gamintoja „Lucky Lures”, pirkėjus jis pasiekia supakuotas stilingoje dėžutėje.

Beje, „RAW Fishing Industries” garsėja ne tik savo masalais, bet ir jų pavadinimais, kuriuose užkoduotos užuominos į populiariąją muzikos bei kino kultūrą. „Profondo Rosso” - ne išimtis. Taip vadinosi kultinis italų režisieriaus Dario Argento 1975 m. sukurtas siaubo filmas.

Įdomūs ir „RAW Fishing Industries” rinkodaros sprendimai, kurie smarkiai skiriasi nuo to, ką daro kitos žūklės reikmenis gaminančios kompanijos. Pavyzdžiui, italų bendrovės kataloguose nėra jokio teksto, bet iliustracijos sukurtos taip, kad susidarytų 3D vaizdo įspūdis. Todėl atrodo, jog matai ne fotografuotus, o realius masalus. Bendrovė, beje, net neslepia, kad šią idėją nusižiūrėjo nuo IKEA.

„RAW Fishing Industries” įkūrėjas ir savininkas Livio Travasoni pristatydamas „Profondo Rosso” swimbaitą teigė, kad kompanijos gerbėjai panašių staigmenų šiemet sulauks ir daugiau, tačiau kokios jos bus, neišdavė.