Senąjį logotipą D.A.M. naudojo nuo 1960 metų, tačiau į Vengrijos sostinėje Budapešte vykstančią didžiausią Europoje žūklės reikmenų parodą EFTTEX legendinė Vokietijos kompanija atvyko atsinaujinusi – su ženklu, kurį kūrė didelė tarptautinė dizaino bendrovė.

D.A.M. pardavimų direktorius Andre Akkermansas naujasis ženklas atpažįstamas ištikimiems D.A.M. produkcijos gerbėjams, bet kartu yra šiuolaikiškas ir energingas.

D.A.M. kažkaip buvo užgožtas kitų mūsų prekės ženklų, tokių kaip „Effzet” ar „Quick”. Metas prisiminti motinystę.
A. Akkermansas

„Senas logotipas mums tarnavo daugelį metų, bet atėjo metas nusišluoti dulkes ir pristatyti naują veidą, kuris labiau atitinka mūsų ateities viziją. Rezultatas yra vaizdas, kuris palaiko ryšį su mūsų tradiciniais klientais, bet kartu yra artimesnis jaunesnei auditorijai”, - aiškino A. Akkermansas.

Jo teigimu, nuo 1875 metų gyvuojanti kompanija dabar skirs žymiai daugiau dėmesio ir investicijų, kad D.A.M. prekės vėl atgautų kiek prarastas pozicijas žūklės reikmenų rinkoje.

„D.A.M. kažkaip buvo užgožtas kitų mūsų prekės ženklų, tokių kaip „Effzet” ar „Quick”. Metas prisiminti motinystę”, - EFTTEX parodoje pristatydamas naują strategiją sakė kompanijos atstovas.