Žvejys su sulinkusia meškere ir užrašas trys didžiosios raidės. Šis paveiksliukas tikriausiai iki skausmo pažįstamas kiekvienam meškeriotojui. Tačiau jo nebematysime. Vokietijos žūklės įrankių gigantė kompanija D.A.M. nusprendė atsinaujinti ir naują puslapį verčia atsisakydama beveik 60 metų naudoto ir ne vienai žvejų kartai pažįstamo logotipo.

Senąjį logotipą D.A.M. naudojo nuo 1960 metų, tačiau į Vengrijos sostinėje Budapešte vykstančią didžiausią Europoje žūklės reikmenų parodą EFTTEX legendinė Vokietijos kompanija atvyko atsinaujinusi – su ženklu, kurį kūrė didelė tarptautinė dizaino bendrovė.

D.A.M. pardavimų direktorius Andre Akkermansas naujasis ženklas atpažįstamas ištikimiems D.A.M. produkcijos gerbėjams, bet kartu yra šiuolaikiškas ir energingas.

D.A.M. kažkaip buvo užgožtas kitų mūsų prekės ženklų, tokių kaip „Effzet” ar „Quick”. Metas prisiminti motinystę.
A. Akkermansas

„Senas logotipas mums tarnavo daugelį metų, bet atėjo metas nusišluoti dulkes ir pristatyti naują veidą, kuris labiau atitinka mūsų ateities viziją. Rezultatas yra vaizdas, kuris palaiko ryšį su mūsų tradiciniais klientais, bet kartu yra artimesnis jaunesnei auditorijai”, - aiškino A. Akkermansas.

Jo teigimu, nuo 1875 metų gyvuojanti kompanija dabar skirs žymiai daugiau dėmesio ir investicijų, kad D.A.M. prekės vėl atgautų kiek prarastas pozicijas žūklės reikmenų rinkoje.

„D.A.M. kažkaip buvo užgožtas kitų mūsų prekės ženklų, tokių kaip „Effzet” ar „Quick”. Metas prisiminti motinystę”, - EFTTEX parodoje pristatydamas naują strategiją sakė kompanijos atstovas.

Kablys.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pozicijas užleidę vokiečiai žadą didžiulį D.A.M. atgimimą

2017-07-02 14:35 Pasidalijimų 23 Komentarų 1

Pokyčiai kaip ant delno: vis daugiau įrankių mums parduos kinai

2017-07-01 13:55 Pasidalijimų 22 Komentarų 3

Dienos klausimas