Investuotojams skirtoje naujausioje ataskaitoje „Rapala VMC Corporation” prezidentas ir generalinis direktorius Jussi Ristimäki teigia, kad pirmojo metų ketvirčio pardavimai maždaug atitinka praėjusių metų lygį. Tačiau jis taip pat išdėstė ir problemas, su kuriomis kompanija susiduria mažmeninės prekybos sektoriuje.

Pasak J. Ristimäki, didžiausioje „Rapala” rinkoje – Jungtinėse Amerikos Valstijose – vis didesnė mažmeninės prekybos dalis persikelia į elektroninę erdvę, o tai kelia sunkumų prie pokyčių prisitaikyti nespėjusioms tradicinėms žūklės įrankių parduotuvėms.

„Keletas didelių mažmeninės rinkos žaidėjų, įskaitant ir didžiausius „Rapala” klientus, susiduria su finansiniais sunkumais. Kai kurie jų jau skelbia apie bankrotus. Ši tendencija per pastaruosius keletą mėnesių tik paspartėjo. Panašus neužtikrintumas, nors ir kiek mažesnio masto, pradedamas justi ir Europoje”, – teigiama ataskaitoje.

Pirmajį šių metų ketvirtį „Rapala VMC Corporation” pardavimai sudarė 69,5 mln. eurų. Per tą patį praėjusių metų laikotarpį kompanijos pardavimai siekė 69,7 mln. eurų.