„Ilgą laiką buvome nišinis prekės ženklas ir tik per pastaruosius metus, kai sukūrėme globalios veiklos strategiją, įvyko proveržis. Mūsų nauja gamykla – tai žingnis į priekį ir garantas, kad ir toliau liksime konkurencingi pasaulinėje scenoje”, - teigiama bendrovės pranešime spaudai.

Kompanija DUO savo kelią pradėjo kaip nedidelė įmonė nedideliame Japonijos miestelyje. Dabar šis prekės ženklas yra žinomas ir vertinamas meškeriotojų pasaulyje. Tai akivaizdu, nes ir Lietuvoje DUO vobleriai yra labai mėgstami, pavyzdžiui, vargiai rastumėte lašišautoją, kurio dėžutėje nebūtų bent vieno šios kompanijos masalo.

„Mums didelė garbė kurti naują didžiulę gamyklą Japonijoje tuo metu, kai visi ieško pigios gamybos galimybių užsienyje. Taip galime elgtis tik dėl viso pasaulio žvejų, kurie vertina bekompromisę japonų kokybę”, - sako DUO atstovai.