Žūklės įrankius gminanti japonų korporacija „Shimano” žengia informacinių technologijų kompanijos „Apple” keliu ir visame pasaulyje atidarinėja parduotuves, kuriose nerasite jokių kitų gamintojų įrankių. „Shimano” teigia, kad jų produkcijos asortimentas toks platus, kad nieko daugiau šioms parduotuvėms ir nereikia.

„Shimano X-Store” pavadintų parduotuvių plėtra pastaruoju metu itin sparčiai vyko Vakarų Europoje. Šimtas tokių parduotuvių duris atvėrė Didžiojoje Britanijoje, Belgijoje, Italijoje, Vokietijoje. O prieš porą savaičių bendrovė žengė dar vieną žingsį į priekį ir atidarė pirmąsias „X-Store” parduotuves Rusijoje.

Produkcijos liūto dalį šiose parduotuvėse sudaro „Shimano” prekės ženklu pažymėtos ritės, įvairios paskirties meškerykočiai ir valai. Parduotuvių koncepcija sukurta taip, kad kiekvieną daiktą galima paimti į rankas ir išbandyti. Šiose parduotuvės dirba kruopščiai „Shimano” atrinkti konsultantai, kurie apie bendrovės produkciją gali papasakoti iki menkiausių smulkmenų.

„Shimano X-Store” parduotuvė
„Shimano X-Store” parduotuvė
© Kompanijos archyvas

Tiesa, vargu, ar tokia parduotuvė kada nors atsiras Lietuvoje, nes kompanija pirmiausia orientuojasi į kur kas didesnes rinkas nei gali pasiūlyti mūsų šalis.

Kita vertus, visai neseniai Lietuvoje duris atvėrė pirmoji „Apple” parduotuvė, tad ateityje galbūt sulauksime ir „Shimano X-Store”.

Kablys.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gera ir bloga naujienos apie vieną slieką

2017-06-11 08:10 Pasidalijimų 50

Dienos klausimas