Jūros aplinkos apsaugos inspekcijos specialistams nuvykus į įvykio vietą paaiškėjo, kad žvejybiniame laive „LBB1032“, atsiradus gedimui variklio aušinimo sistemos reduktoriuje, į vandenį ties uosto krantine pateko 10–25 litrų alyvos. Teršalai toliau į vandenį nepasklido, juos surinko Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos darbuotojai kartu su laivo įgula.

Dėl teršalų patekimo į uosto akvatoriją atliekamas tyrimas pagal Lietuvos Respublikos Administracinių nusižengimų kodeksą bei Aplinkos apsaugos įstatymą. Gedimą patyrusiai akcinei bendrovei, kuriai priklauso laivas, už naftos teršalų, kurių kiekis viršijo 1 kg, išsiliejimą į jūrinę aplinką gresia juridinių asmenų atsakomybė nuo 14 000 iki 20 000 eurų.